kubraa0606 Birkullanici 82 puanım, merkezî alımlarda 88 altı pek olmuyor ama sözleşmeli ve şartlı alımlarda düşüyor. Zaten tekrar çalışıyorum atanmama ihtimaline karşı
kubraa0606 Emha inşallah başarırız :) lisans mı önlisans mı sizin. Ünide tıbbi sekreterlik okuyan arkadaşım vardı ama dışardan okuyordu o yüzden kaç yıllık bilemedim. İsterseniz motive olması açısından birbirimizi teşvik edebiliriz ☺️