Bebeğim 1 yaşına geldikten sonra atandım diyelim. Yarı zamanlı şekilde çalışmaya başlayabilir miyim. Yoksa yarı zamanlı çalışmak için geçmesi gereken bir süre var mı? Bir de başka kullanabileceğim izin türleri var mı? Benim aklımı kurcalayan işe ilk defa başlamak bu hakları kullanmaya engel mi