Esrayd gerçekten çok zor.kızımda burnu akıuordu hasta gibiydi Ocak sonunda 20 wbc değerimiz bugun oyle zor kan verdıkı cocugum aglamaktan bagırmaktan perişan oldu zorla aldılar. Hiç ilaç kullanmadık değer 2 ayda 20 den 16 ya dustü ama hala yüksek mi sanki biraz bilmıyorumki neden 10-11 lere dusmuyor hali vaktı enerjidi muazzam. Yarn idrarına baktırıcam kızımn ondan da şüphelenıyorum. Yani baya düşmüş ama hala normale donmemiş neden olur ki dusunmekten kafayı yicem artk