Biz genelde kan tahlillerimizi hep kışın veriyoruz ocakta haliyle soguk hastalık zamanları. Ocak sonunda kan verdik kızıma 3.5 yaş. Wbc değeri 19.9 ckmıştı şuan aklıma takıldı. Çok hasta değildi ama hafif öksürük ve burun akıntısı vardı. Net hatırlıyorum. Kan değerleri genel olarak güzel cıktı crp aralıgı normal ama wbc boyle cıktı. Çok yüksek mi bu değer burun akıntısına bağlı olabilir mi? Daha onceki tahlillerime baktım daha bebekken 14-18 arası çıkml ama ocakta bakılmş genel olarak. Bilgisi olan var mıdır?🙏