yogurtlupilav organikirmik çok güzel bir konu 👏🏻 Salata yapacağım, ben dardan*l in meksikalı ton balığı konservesini yiyeceğim. Eşim ve oğluma kasaptan sosis aldım, sandviç ekmeği de alıp sosisli yapacağım onlara.
organikirmik yogurtlupilav e ben de şinitzel aldım hazır onu da dün yine burada görmüştüm nfjf kendime hamburger yapacağım öğlen canım çekti
bebikomomyy ftmylm ay bende taşındım yerleşme sürecindeyim ocağım bugün bağlancak taşınalı 3 gün oluyor ve daha yerleşemedim çok zor 🥲 sizde çabucak halledersiniz inşallah
KendiEvimdeDeplasmandayim Yarın memlekete gidiyorum bugünden tatil moduna girdim, dışarda yiyeceğiz eşimin de doğum günü 😅
nadidelifora organikirmik eşim uzuuuun zaman sonra haftasonu mesaisinde bugün. Çocukların kahvaltısını yaptırdım. Akşama da babaları düşünsün 😂 haftasonu yemekler eşimden. Markete gideceğiz öğleden sonra. Kesin kolay pişirilecek birşey alır öyle geçiştirir bugün 😂 et tantuni yapar yada kuzu alır onu yapar gibi geliyor bakalım nasip 😄
kirazmevsimi_ organikirmik bugün kendime ödül vericem kayseri yağlama yapıcam hiç denemedim ilk kez yapıcam bakalım nasil olcak 🫢