miraannesi benim bebeğim de 11 aylk. Son doktor kontrolünde doktorumuz sordu kelime var mı diye. Kendi kendine sürekli biseyler söylüyor dede dada mama nam nam gel baba anne ama bunların hiç biri bilincli değil. Sadece ağzından çıkıyor. Doktorumuz bize normal dedi. Ben de biraz takıntı yapmıştım ama doktor erkek bebeklerin alıcı dili daha çabuk ilerler kelime biraz geç çıkar dedi. Evet söylediğimiz her şeyi anlıyor. Elindeki biseyi buraya koy deyip gösteriyorum oraya koyuyor . Gel deyince geliyor al ver anlıyor. Sanırım bız anneler olarak çok fazla tedirgn oluyoruz