Kızlar selam. Bebeğim 13 ay 21 günlük. Baba, dede, meme/emme, nem nem(su), nam nam(yemek), abla haricinde kelimesi yok. Hayvan seslerini taklit yok ama kedi/köpek/kuş/tavuk ayırt ediyor. Göz teması var, ismine her zaman bakar. Al, getir, ver, içine koy, aç, kapat, çoraplarını çıkart, tokalarını çıkart, bezini değiştirelim falan anlar. Çirkin ol dediğimde yüz ifadesi yapıyor, bye bye, öpücük atma, ce ee, gel gel yapar. Aile fertlerini sorduğumda tek tek o kişiye bakar. Ama genel olarak konuşmasına takıyorum. 12 aylık doktor kontrolümüzde doktor 20 kelimesi var mı demişti. Bu arada doç. doktorumuz. Sizce konuşması geri mi ? Sizin bebekleriniz nasıl ? Boşuna kuruntu mu yapıyorum🤦♀️