tugceduru23 Sanmıyorum benim kzıım da böyleydi. Herhangi bir yemek masasında beş dk oturmamıştır sürekli geziyordu. Bir yere girmek oturmak zülumdu. Şimdi 3 yaşına girecek kesinlikle çok farketti. 2 yaş dönemi çok zor gerçekten
ddiyetisyenannee tugceduru23 evet bizde öyleyiz gerçekten çok zor yani dışarıya gitmek yemek yemek vs hani çıkasım gelmiyor çünkü ne kendi yiyor ne de oturup bana yediriyor telefon de vermediğim için sadece koşturmuş oluyoruz inşallah 3 yaş güzel olur çok sağolun umut oldu 😁🙈
balkizlar alp3413 nasıl bir hareketlilik mesela koşup duramıyor gibi hızlı mı hareket ediyor… göz teması var mı… bir şeye odaklanabiliyor mu puzzle yapabiliyor mu… ekran var mı