Kızım yaklaşık 26 aylık ve inanılmaz hareketli yani inanılmaz 2 dk oturmuyor bebekliğinden beri hareketli, normal hayatta zaten öyle mesela yemek yiyoruz çok iştahlı değil 2 dk sonra mama sandalyesinde ayağa kalkıyo dönüyo ters oturuyo, gittiğim yerde hiç oturtmuyo koltuk tepelerinde geziyo falan ne yapacağımı şaşırdım enerjim zaten yetmiyo ama korkuyom hiperaktif diye tanı alan var mı ne zaman konuyor tanısı ? Uykusu da çok sıkıntı geceleri asla uyumak istemiyor sabah 8 -9 gibi kalkıyor gece 11-12 de anca o da uyutmasam uyumaz. Konuşmasında falan sıkıntı yok şükür 3-4 kelimeli cümleler falan var her her şeyi anlıyor ve konuşuyor ne yapabilirim ?