fatmakstk beyzzsenturkk_ evimizde yardımcımız var her hata temizlik vs ondan yana sıkıntım yok sadece dışarıda taşıma vs oturma işi nasıl olur bilemedim
fatmakstk zeynep1401 aslında en güzel hatıra anne babasının olduğu gerisi ilk olacağı için daha küçük oldukları için sadece büyükler için anlamlı olacak biz 12-13 kişi olucaz en fazla
fatmakstk fatmakstk kesinlikle öyle en anlamlısı anne baba bir de ilk doğum günü daha özel olmalı aslında
monica50 fatmakstk bizimki de 26 mayıs evde planlıyorum, çevremizde pek bebek çocuk yok hep büyükler olacak. süslemeleri internetten alıyorum yavaş yavaş börek çörek pasta yaparız fotoğraf çekeriz zaten bayram zamanına denk geliyor dışarda zor
fatmakstk monica50 sanırım ben de evde yapacağım hafta sonu evde yapmayı düşünüyorum zaten şu an çok düşük olduğu için çevrede henüz yok çok erken büyüklerimiz olacağı için evde yapmak daha güzel onlar da rahat ederler ilerleyen dönemler daha güzeli olur