Benim kızımda 30 mayısta 1 yaşına giriyor 🥹 şöyle kurban bayramına denk geliyor eşimle tatil rezervasyonu yaptık. 1. Yaşında çocuk çokta doğum gününden anlamaz bence o yüzden biz sahilde güzel uyumlu giyinip pastayla fotoğraflar çekeriz diye düşündüm . Büyük ihtimalle babaannesi de kutlamak ister , tatilden dönünce de babaannesi amcası dedesi halası falan toplanır bi pasta keseriz . Şuanki düşüncem o ama tatile gitmemiş olsaydık yine evi süsleyip kutlamazdım, konseptli çekim yapan yerler var süse vereceğim parayı oraya verir güzel güzel çekim yapardım . 2. Yaşında biraz daha anlar gibi çocuk o zaman gereken kutlamayı yaparım