vy_ ilk bebeğim 4. Ay atağından sonra hemen hemen her aksam 21.00 civarı gece uykusuna geçerdi ve düzeni o kadar güzeldi ki… rutinlerini yapar uyuturduk. Şimdi 7 aylık bir kızcem var gece uykusuna geçişi 23/00 rahat buluyor. Rutinde denedik herseyi denedik nafile. Gündüz uykuları da çok düzensiz. Demem o ki her bebek kendine göre farklı gerçekten aynı evde, aynı kosullarda yetisen bebekler bile birbirinden farklı. Uyku düzeni olan bebek.. ebeveyni kesinlikle çok şanslı 🥲😅🫠