vy_ benim de bebeğim 2.5 aylık 8le 8.30 arasında ne zaman uyutabilirsem artık gece uykusuns geçiriyorum benimki de 23.00-24.00gibi uyanıyor hiç etkileşime girmeden direkt emziriyorum kendim de o zaman günü bitirip uykuya geçiyorum, memede dalmaya alışık doğduğundan beri. Gazı çıksın diyr bile zorlamıyorum şöyle çok azcık dik tutuyorum çıkarsa çıkıyo zaten çok kusuyo korka korka dik tutuyorum bazen direkt çıksrıyo içtiğini. Çişi çok dolunca da değiştirmeyi bıraktım artık uykusu açılmasın diye, bunun için bir beden büyük bez kullanmayı önerildiğini gördüm taşma yapmasın diye, kaka da yapmıyo gece zaten benimki. Ama bebeğiö uyandıkça elimle yokluyorum hep taşmış mı diye. Bi de 3 4 gibi uyanıyo sonra sabah 6.30 7.30arasında artık güne başlıyo en iyi senaryoda. Tabi saat başı uyandığı günler de oluyo onları saymıyorum hatırlamak bile istemiyorum.