Dfncgdm2022
Sorsanız da kızıyor azarlıyor bir kez dışında kalp atışı dinletmedi , sirf ağrım var diye gittim diye bir paranı alıp yatirayim seni dedi bir gün bir sürü para ödedik, ekstra olarak kilo alma diye sürekli baskı yaptı, ve böyle bir sen mi dogurcan hamilesin düşüncesi var .
Tabi normal doğum destekçisi olması,işine hakim olması iyi idi ama devletteki doktor ondan çok soruma cevap vermiştir, doğurmaya gitmeye korktum inanın son iki hafta bıraktım.
Ben ilk bebeğimi kalp atışı duyulamadigi için kaybettim o yüzden böyle biraz stres halim vardı ister istemez o yüzden de sevemedi sanırım.