Meri-Mel ben medarda aslıhan kal kaymaz vardı onda doğum yaptım hastaneden çok memnun kalmadım ama doktorum harikaydı devlette yapmak pek istemezdim zaten şlk hamilelik sudan çıkmış balık gibisin biraz nazın geçmesi daha iyi olur maddi durumun el veriyorsa özele git bence bir de saha detaylı bilgi alabiliyorsun whatsapptan bir sorun plursa soruyorsun cevap alıyorsun, ultrason cihazları falan daha kaliteli oluyor ben devlette acile gitmiştin bir kere hamileyken ama fi tarihinden kalma bir cihazları vardı ne bileyim hem bebek daha net görünğyor hem de doktor bir sıkıntı olursa daha iyi görmez mi o zaman diye düşünmüştüm