Sizi çok iyi anlıyorum bende kv ile altlı üstlü oturuyorum ve hep sorun yaşadım kendisiyle çok ahımı almıştır ama gel gör ki 9 aylık oğlum babaannesine bayılıyor onunlayken beni görmüyor bile eve gitmek için kucağıma almak istediğimde babaannesine sıkı sıkı sarılıyor çok gülüp eğleniyor onunla bende kıskanıyorum bazen benimle değil de onunla daha güçlü bir bağ kurar diye halbuki be annesiyim öyle şey olmaz ama işte garip bi duygu bende bazen hoşlanmıyorum bazen de işime geliyor temizlik yaparken gezmeye giderken bırakabiliyorum 🥲