zerda8 Kızım 1 yaşına yeni girdi altlı üstlü oturuyoruz yakın zamanda taşınıyoruz ama kızım kaynanamı görünce ona gitmek istiyor bana gelmek istemiyor bir ortamda o varsa ondan başka kimseye gitmiyor normalde bana düşkün bir bebektir babasında durmaz yabancı istemez ama kaynanama gidiyor ne yapıyorsa artık farklı düşünmeye başladım ne yapabilirim kızımın büyüyünce onları isteyeceğinden korkuyorum
12betul zerda8 Muhtemelen babaanne istediğini yapıyordur . Bebekler de çok iyi idrak ediyor bunu . Sevsin bir şey olmaz ne güzel sevgi görüyor ki gidiyor . Zaten büyüdükçe de öyle aman aman düşkün olmuyorlar korkmayın . Taşınınca da daha az göreceği için sıkıntı olmaz ki zaten . Anneliğin şânındandır ilk çocuk kıskanılır kim olursa olsun 😅 Bak 2 tane olsaydı 5 dakika tutsun diye gözüne bakardın (kendimden biliyorum )
uykusuzmom_ zerda8 Benim annemde bir babaanne ve yeğenlerim tam olarak böyle yengemin hoşuna gidiyor bırakıp çaya kahveye gidiyorlar abimle ne var ki bunda? Ayrıca anne baba taştan da olsa büyüyünce her çocuk anne babasını ister hepimiz çocuktuk :)
zerda8 somurtkansirin doğduğundan beri annesi gibi davranan bir kadını çocuğum sevsin istemiyorum :) emzirmemi bile kıskanan bir insan kendisi
acemianne3 somurtkansirin kaynanalarin öyle bir huyu var yaşadın mı bilemem geliniyle yarışır çocuğun anneis olarak kabullenmez.yapma dediği şeyleri kaynana inadına çocuğa yapar. Babaannesi diyip gecemiyoruz maalesef
asilazmazbalkokmaz Babaannesi sonuçta. Benim oğlanda işini biliyor. Babaanne, anneanne, dedeler varsa ya da amca dayı teyze hala falan bana yanaşmaz. Onlara sırnaşır bütün istediklerini yaptırır. 🦥
asilazmazbalkokmaz forumgurmesi büyüyünce de herkes baba tarafından nefret eder hiç şaşmaz.😅 Baba tarafı baştan sevilmez ama anne tarafının gerçek yüzü büyüyünce anlaşılır asıl. 😹🙂 Umarım bizim çocuklar için iki tarafta nefret sebebi olmaz ve sevgiyle anılırlar. 🙏🤞🏻
forumgurmesi asilazmazbalkokmaz kesinlikle öyle asıl nefret edilmesi gereken anne tarafıymış bende sonradan anladım 😅 umarım🤍
kdicmom zerda8 neyden korkuyorsunuz anlamadım. bazı hanımlar nasıl çocuklar hayal ediyor hiç anlamıyorum, çocuğunuz sizden başka kimseyi sevmesin mi hayat boyu?
iremm58 zerda8 benım kızımda 11 aylık sadece anane yanı anane varsa bana gelmez anane yoksa benden başkasına gitmez babasıda dahil ama anane aşkı bizde daha çok benimde işime geliyor acıkcası 👀
nadidelifora zerda8 bebekler kendini gerçekten seven insanı hisseder. Ne güzel işte. Büyüyünce onları istemesin mi istiyorsunuz ben anlamadım. Niye evlendiniz o zaman böyle bir ailenin oğluyla. Bebekler annesinin yerine kimseyi koymazlar merak etmeyin. Onun annnesi sizsiniz. Kıyas yapmayın kimseyle kendinizi
esraalic zerda8 Benimki de babaannesini seviyor çünkü kadın ilgileniyor istediğini yapıyor normal yani
Tubanurrr zerda8 iyi bir kaynana olmayabilir ama iyi bir babaanne demek ki muhtemelen de kıyamayıp her istediğini yapıyordur çocuk da sevgi gördüğu için seviyordur benim annem ve yengelerim de babaannem le sorun yaşamışlar ama mükemmel bir babaanneydi rahmetli çok düşkündüm çok severdim
linosko1 zerda8 bunda kötü bir şey yok çocuklar gerçek sevgiyi hisseder babannesi o sen sevmesen de arandaki ilişkiye kızını karıştırma . benim kızımda 28 aylık dedesini çok sever göründe bize gelmez ne banane babasına ben mutlu oluyorum zaten aklı erdikce eskisi gibi olmaz. Büyüyünce onları isteyeceğine korkuyorum demişsiniz çok tuhaf düşünce yapısına sahipsiniz siz Bi ailesiniz bunu unutmayın dede babanne büyüklerimiz başımızda olsun hep inşallah. İyilikte kötülükte her zaman karşılıklıdır.