anneoldumama evet o dönem tedavi sürecim bittikten sonra bir kaç yıl sonra sadece panik ataklarım oluyordu çarpıntı solunum güçlüğü ellerimde titremeler oluyordu paxera kullandım bi dönem güzel toparlamıştı cymbalta depresyon tedavimde paxera da panik atak tedavimde çok iyi gelmişti