anneoldumama bu ilacı babam kullanıyordu ama babamın şikayeti psikolojik değildi. Babam yürüme zorluğu yaşıyor, kaslarındaki sinirsel aktivite çok az, şeker hastası olduğu için sinşr harabiyeti çok fazla ve o yüzden yürümesi sıkıntılı. Doktor babama bu sebeple vermişti bu ilacı. Diyabetik nöropatik ağrı tanısıyla kullanmıştı babam bu ilacı.