papatyaebru reyrey1149 modamızbirden alıyorum ben genelde uygun kaliteli oluyor bazende minicity var istagramda oradan alıyorum oradakilerde biraz daha pahalı ama çok güzeller kaliteli
ninodurbenimadim reyrey1149 H&M, Zara, demirbaşlarım. Yurtdışına çıkarsam veya çıkanı yakalarsam C&A ve Carterstan alırım mutlaka. Online de geçen Cigit markasından aldım birkaç parça bir şey uygun bayağı, kıyafet seçenekleri de fena değil.
rukiye33 Lcw, ebebek, H&m bakabilirsiniz kızımın kıyafetlerini hep buradan alırım, instagram da da güvenilir kaliteli @ilkgunbebe var tavsiye ederim çok güzel modeller var