reyrey1149 Merhaba anneler , kızlarıma internetten alışveriş yapıyordum. Doğru düzgün hiçbirşey bulamadım. Çoğu crop tarzı, çoğu takım sanki yetişkin kıyafetini küçültmüşsün gibi. Siz nasıl alışveriş yapıyorsunuz? Kolay mı? Zor mu? Ben çok kararsız kalıyorum .
baykuskiz_ reyrey1149 hepsi crop tarzi degil ki.. oyle de var evet ama ben normal buluyorum.. kararsiz kaldigim bir durum olmuyor normal çocuğumun giyecebilecegi seyleri aliyorum hemen. 😅
livanurvealpinannesi61 reyrey1149 ben LCW yada Instagram dan alıyorum hiç bir sorun da yaşamadım kızım 6 yaşında 7-8 giyiyor
yavruaslanlar reyrey1149 bende skechers indirim vardı 2 tşört aldımm birde şort kızıma kendime de deniz sortu aldım ogluma 1650 ödedim
Pamukhanim_ reyrey1149 çok kolay bulurum. Genelde LCW, Hm, zara dan bakarım kızıma uygun şeyler hep olur pek de denk gelmedim crop tarzi şeylere
reyrey1149 baykuskiz_ Ben çok kararsız kalıyorum ya bir ara şişme yelek aldım 7yaşındaki kızıma, 7-8 yaş sipariş etmeme rağmen 3 yaşındaki kızıma oldu.
baykuskiz_ reyrey1149 ya iste yorumlara bakmak lazim onlar yardımcı oluyor yorum yoksa ozelliklerine bakiyorum ama yine de emin olamiyorsam onu almiyorum mesela.. iyice emin olmak lazım
simseklivekalpli reyrey1149 ben mahalledeki yerlere ya da küçük işletmelere bakıyorum genelde. Hem herkeste olmuyor hem daha güzel şeyler bulunuyor
reyrey1149 simseklivekalpli bende normalde oraya bakıyordum ama şu sıralar 3 çocukla zor oluyor diye internetten sipariş ettm. LCW’den aldım ama 6 yaşındaki kızıma getirttiklerim küçük kızıma oldu. Normalde küçük kızıma birşey almamıştım büyüklere almıştım küçük gelince küçük kızıma yaradı, evin kısmetli Nurten’i 😅😅😅
simseklivekalpli reyrey1149 hahahahahaha online alışveriş beni aşırı geriyor ya. Kalıp vs herşey çok fark ettiği için. 3 çocukla dediğiniz gibi gezmesi de zor, aklindakinin 10 katıyla ordan çıkmak var bir de 😃
sancarmom reyrey1149 Cidden kendimede çok nadir buluyorum dediğiniz gibi crop dekolte rahatsız edici kumaşlar incecik iç gösteren tül bluzlar vs vs online çok severim mağazada asla bulamam gezemiyorumda bebeklede çok zor . Genellikle stok kovalarım her beğendiğim şey olmuyor H&M de 2 gün önce online indirim vardı %20 takip ederim alırım oğluma beğendiklerimi. Zaradan genellikle uzun vadeli giyeceği şeylere bakıyorum kot pant, ceket vs tarzı lcw 1 sene öncesinde çok güzel kıyafetler alırdım şuan hepsi çok günlük yani bulamıyorum erkek çocugu problemss🥹 kotona bakabilirsiniz kız için çok seçenek var 💕
alpmila reyrey1149 ben kolay buluyorum cunku daha küçükler ama dediğiniz gibi 8 yaşından itibaren hep crop gibi magazda bile öyle gözüme cok çarpıyor dogru düzgün bulunamıyor
hazale966 reyrey1149 ben lcw de aradıklarımı buluyorum hm ve zaradada güzel arada bulursam alıyorum ama cogunluk lcw online. Mağazada hiç güzel ürününü bulamıyorum. Belkide yaşı kücük oldugu icindir kolay bulmam
reyrey1149 Üç kızıma da bulmaya çalıyorum dediğiniz gibi 3 yaşındaki kızma kolay buluyorm ama büyükler zor oluyor
aysme ahfjpeoejdn lc wakikinin kalıpları tam mı ? Bazen büyük yada küçük olabiliyor merak ettim markaya göre