kaganseda123 ben ilk bebeğimi kaybettim serklajliydim ama enfeksiyon kaynaklı erken doğum oldu. 2 sene sonra hamile kaldım önlem amaçlı atmadilar takip edilecek dediler ve 24+0 da acil serklaj atıldı yine. Artık tekrar 3. Kez hamile kalınca önlem amacli atılacak. Benim ilk dogumumdaki doktorum önlem amaçlı serklajlar her zaman çok daha iyi oluyor, hastaların büyük çoğunluğu yatmadan bitirebiliyormus hamileligi. Belki senin de öyle olur bilemeyiz demişti. Yani bu yatıp yatmama olayı sana bağlı doktorlar sürekli kontrol edecek kısalma vs olduğunda evde yatmaya çevirecek