Kızlar merhaba. Oğlum 4 yaşında ve birinci hamileliğimde serklaj olup yatarak hamilelik geçirdim. Hiç kalkmadim sürekli yattım. Ama şimdi bı cocugum var ve kreşe gidiyor gurbetteyim. Aileme gitsem çocuğumun düzeni bozulacak gitmesem bana kim bakacak. Çocuğumla kim ilgilenecek hepsini düşünüyorum. İkinci defa serklaj olan varmı ve bu durumları nasıl atlattiniz merak ediyorum. Yatarak mi geçirdiniz nasıl oldu ? Yardımcı olur musunuz lütfen 😔