doganinannesi_1 Bizde diş döneminde başladı ama en çok portakal falan yedirdiğimde olmaya başladı. Asitli yiyeceklerde artıyordu. Neler çektim bildiğin mantara çevirmiş. Doktorum Travazol verdi fakat oku da en fazla 5 gün kullanabiliyorsun. Gerçekten 2 güne toparladı ama ben arkasından mavi hametan ve sudovrem karıştırıp sürüyorum bir de o kremi sürünce popo arasına pamuk koyun. Birbirine denk gelmesin öyle biraz çözdüm . Tene değince daha artıyor sanki. Hala devam kaka yapınca kızarıyor hemen kremliyorum. Yemesine dikkat ediyorum. Siz de bu aralar ne yedirdiğinize dikkat edin. Alerjikte olabiliyor. Geçmiş olsun miniğe :(