gzplt Ya bizimki 17 aylık ama resmen şu bir ayda bambaşka bir şeye dönüştü bakın başka bir çocuğa değil bildiğiniz bir canavara 😂😂 Allahım yerden yere atmalar yemeklere itiraz etmeler uykuyla inatlaşmalar. Sebepsiz saatlerce çığlık çığlığa bağırıp ağlamalar. Sinirlenince kapı pencere koltuk felan ısırıyor yerlere kafa atıyor. Benim sakin uslu oğlum bir canavara dönüştü artık bu nasıl bir ataksa asla anlam veremiyorum. Geçen yemek yerken babasını sarılacak gibi kollarını açıp çağırdı yaklaşınca da bi tane tokat yapıştırdı. Sonra kızdık hemen öyle kimseye vurulmaz bir daha yapma dedik sanki biz ona tokat atmışız gibi ağladı üstüne bi de tam sakinleşti kıyamam bi tane öpeyim derken ben de aynı tokattan yedim 🥲