gzplt oğlum 30 aylık. Her sabah uyandığımızda koca gün evde geçirmek imkansız geliyor ve ilk iş ormana götürüyorum. Yorulana kadar ormanda yürüyüş, park. Sonra eve gelince uyku ve günün ikinci yarısı da market vs gidilecek bi yer varsa. Mümkün olduğunca evde durmuyorum yani çünkü evde krizler çok çok daha fazla oluyor.