ozdenizzz çatıda kaynatılan sinekli pekmezleri bile gördüm gözümle o köyden aldım temiz el yapımı denilen şeylere asla güvenmem eve sokak sütü asla sokmam. En azından denetlenebilen fabrikalara daha çok güveniyorum. Komşum gıda mühendisi sütaş fabrikasına defalarca denetime gitmiş mesela çok temiz olduğunu söylüyor. Ben şahsen denetlenemeyen tek bir insanın vicdanına bağlı şeye güvenemem.