durubebek_ Ben az önce aradım müşteri temsilcisini iptal ettirdim en düşük hangi G olan varsa dedim. 3- 4 aydır 5G kullanıyordum ve hiç memnun kalmadım çekmedi internet ve konuşmalar telefon kastı diğerlerinden hiçbir farkı olmayıp, bolca internet tüketiyorr GB azalıyor hemen iki bir yere girmekle, bolca zararı var⭐️Vodofonelu olanlar için Vodofone uygulamasindan ; Hat Ayarlarım > İnternet ve Servis Ayarlarına tıklayın > 4,5 G ve 5 G seçenekleri var