durubebek_ Kızlar ben istemediğim halde telefon 5G güncellenmiş nasıl eskisine dönebilirim ben istemiyorum ki 4G gayette iyi ve yeterliydi böyle bir talebim olmadı ki
durubebek_ hazale966 aynenya ne gereksiz bir sey durduk yere zorla bir seyler yapıyorlar ne alaka şimdi bu
ikiprenses_annesii durubebek_ Bende tam bilmiyorum ama telefon ayarlarından sim kart yazan yerde yazıyormuş ordan değişiliyormuş diye duydum
durubebek_ Valide-Ayse-Hafsa-Sultan gerkesiz bence zorla bir şeyler dayatılmasından sıkıldım iyi bir sey olsa bedava yapmazlar 4G de gayet hızlıydı ya benim için sorun yoktu yani
durubebek_ ahfjpeoejdn gerek yok ya var internetimiz yaptıkları şey çok da sağlıklı masum bir sey olmadığı için
gizem1111 durubebek_ benim de otomatik olmuş ama olsun yani nolcak ki yeterliyse de daha iyisi olmuş olur bi zararı mı varmış ki
Julide00 gizem1111 Ali Osman Önder’ in 5G ile ilgili sohbetlerini dinleyin mutlaka youtube da instagram da var, kitabında da anlatıyor zararlarını✨️Avukat Bülent Şeker’de X hesabında yazmıştı
durubebek_ gizem1111 anlatıldığı kadar masum olduğunu düşünmüyorum ve gereksiz amaç ne ki bunla ilgili söylenenlerde zaten hiç iyi değil
ahfjpeoejdn ebruxy uygulamalar girn. Mağaza seçeneklerinden paketler var. En altta yazıyor. Ücretsiz bir ay kullanıyorsunuz