Duyulurum Tatlican Birkaç ay önceydi bimden bundan almıştık. Çilek de aldık, o kötüydü. Vişneden paket paket aldık ben çok sevmiştim, çocuklar da çok beğenmişti
Tatlican Duyulurum Bugün çilek ve karışık meyveli aldım. Çileğin çiçekle alakası yok aşırı ekşi. Ama karışık olan güzeldi kızım sevdi. Vişneyi de denerim.
Duyulurum Tatlican normalde yaban mersini tatlı+ekşi bir tadı olan lezzetli bir meyve ama diğer tüm meyveler gibi hepsi aynı olmuyor. Bazen çok tatsız çıkıyor
Tatlican Rabiiul Bugün alıdım migrostan. Okadar heves etmelik değilmiş 🤣Çilek hastasıyım ama kuru çilek sevemedim aşırı ekşi. Karışık meyveli aldım o güzeldi.