Tatlican dokuru markası evet dıger kur çileklere göre daha lezzetlı kızım çok sevıyor 10 paket çilek aldım bugün ben BİM’den kızım bıraksam bir oturusta yiyor ama trenyolda da 4 al 3 öde vardı 100 tl kupon tanımlamışlar aynı fiyata gelıyordı dün bugün degıstı mı kampanya bilme m