hemshireanne evde yürütüyoruz dışarda ayakkabıyla çıplak vs. Biz tutunca uçak gibi . Düz duvar demez tutunur yürür ama bırakınca bi kaç adım atıp kendini yere atıyo . Sol ayagı da biraz daha dışa basıyor sanki . 14 ay 10 gnlk . Yoruldum artık kollarım ağrıyor her yere taşımaktan. Yürür diyorlar . Sizce