mutlu27 yenibir evet ya ve o kadar çok sebep varko gerci sebepsizde boyle olurum içim dolmus aglamam lazim bisey olacak gene yada beni mutsuz yerden yere vuracak bi olay mi olacak acaba
yenibir mutlu27 bir şeyler etkiliyo demek böyle hissediyorsan cnm bazen anlık bir mutsuzluk modu sarıyo bizi 😒
beyzzsenturkk_ yenibir yaz doğumu zor oluyor mu kışın bile kan ter icinde kalıyordum ateş basıyordu mayıs sonu gibi gözüküyor doğum acaba çok mu perişan olurum sıcakta dikislerle vs
yenibir beyzzsenturkk_ bence temmuza kadar rahat olursun çünkü mayısta havlar tam düzelmiş olmuyo daha bahar yağmurları var tabi lohusanın verdiği ter sıcak basması rahatsız ediyo ama sürekli ılık duş rahat edersin
uykusuzmom_ beyzzsenturkk_ Ağustosun sıcağında doğum yaptım temmuz da isilik oldum sıcaktan hayatımda ilk kez. Günde üç kez duşa giriyordum. Bebekte ya da bende doğum sonrası sıcak diye sıkıntı olmadı
myavocado yenibir Oğlum geçen hafta çok mızmızdı ve beni baya yormuştu, haftasonu eşim sağolsun ilgilendi çok güzel dinlendim, bu haftaya ise sakin başladık çok şükür 🙏🏻 modum huzurlu surat 😌
yenibir myavocado böyle şeylerde eşlerin desteği çok önemli insanın kendine vakit ayırması bira dinlenmesi kafa olarak çok rahat verici benim ki 5 dakika almaz ya
myavocado yenibir 😔 gerçekten çok önemli çünkü bana yardımcı olabilecek anneanne babaanne de yok yakında, o yüzden hafta sonları olsun dinlenebiliyor olmak çok iyi geliyor.
yenibir myavocado kesinlikle bende hepsinden uzağım tek bakıyorum şikayet etmedim hiç ama bazen bi yarım saat olsa kendine vakit harcasan da iyi geliyo benm ki bu konuda aciz malesf
yenibir mondecaidensecmeler geçmiş olsun mart Nisan ayı hastalıkla geçicek heleki çocuklar için daha zor geçiyo
gokcekus61 😶🤯bunlar olabilir kızlarımın ikisi de rota virüsüne yakalandı bir tanesi iki yaşında diğeri sekiz aylık çok zor geçiyor zor derken çok şükür öyle hastanelik bir durumları yok ama bu ishal durumu insanı yıpratıyor
yenibir gokcekus61 yaa çok geçmiş olsun💐 cnm bu aylar hep böyle geçicek ve çocuklar çok etkileniyo ya iyileşmesi de zor oluyo
mondecaidensecmeler yenibir hiç deme çamaşır makinem su akıttı her yer su oldu o zamanda hava yagmurluydu suyla ugrasinda bende hasta oldum