yenibir Elfgrn inşallah düzelir cnm 💐bende işte biraz kocam olucak kişiyle bozuğum onunla böyle olunca heves mod bir şey kalmıyo 😏
yenibir xbeyza_ ayy herkes hasta salgın var sanırım havlar da bir soğuk bir sıcak geçmiyo şu hastalık çok geçmiş olsun 💐
hepyerdeyizz yenibir ay sorma 😂😂bide sıkıca kapalıydı nasıl becerdi anlamadım da neyse Kaldırdım başka halı serdim Parça bölük 😂😂
mutlu27 yenibir icten ice bir sinir vuruyor ayni zamanda icim icime sigamaz gibi bir hal sanki icimde bir balon var sisiyor siyir organlarima carpiyor gibi oyle bisey iste
yenibir AtesPerisi ayyy zor cnm morellin bozulsada çocuklardan duygularını yaşamayada vaktin kalmıyor 🫣
beyzzsenturkk_ yenibir evet buz yiyorum sürekli buzlu su içiyorum sükür daha sismedi bogazım ama aldığım nefes yakıyo sanki içimi ilki kış bebesiydi camdan dışarı çıkartsam kafamı serinlerdim şimdi havalar da ısınıyo benim içim fokurduyo
yenibir beyzzsenturkk_ doğum olana kadar yeni yeni ısınır ben ağustosta doğum yaptım haziran temmuz çok zordu her gün iki üç defa soğuk suyla banyo yapardım sanki heryerim de ateş fışkırıyordu ama doğum yapınca bebeğe bakmak kolay oldu havlar sıcak olduğu için
mutlu27 yenibir evet ya ve o kadar çok sebep varko gerci sebepsizde boyle olurum içim dolmus aglamam lazim bisey olacak gene yada beni mutsuz yerden yere vuracak bi olay mi olacak acaba
reyrey1149 yenibir 😡😪🤦🏻♀️ bugün ruh halim çok karışık çocuklarla koşturmaca içindeyim . Herşeye sinir oluyorum ya
beyzzsenturkk_ yenibir yaz doğumu zor oluyor mu kışın bile kan ter icinde kalıyordum ateş basıyordu mayıs sonu gibi gözüküyor doğum acaba çok mu perişan olurum sıcakta dikislerle vs