hepyerdeyizz [silindi] öyle deme kız insan bir tirsiyor korkuyor 😂😂Kendimden emin olduğum halde gecikince ödüm çıkıyor
vildndnmz [silindi] ben hayatımda hiç adetimin 1 gün bile geçtiğini bilmem hep günü gününe olurum o yüzden şimdi de 6 gün geçince bi acaba mı dedim belkide kullandığım haptandır bilemiyorum ilk defa hap kullanıyorum çünkü
uykusuzmom_ smgcgr İşte feraset işte cesaret diyorum ben miyim tek yamulan tek bebekle uykusuz aç yorgun eşim hariç desteğim yok gebelik diyince kanım çekiliyor 🥴
mnvv uykusuzmom_ Benim 3 ay 16 günlük bebeğim var hamileliği duyduğum an kanım çekiliyor sankii yalnız değilsiniz🤩 her gün ağlıyordum 1-2 haftaya kadar kocam benden fazla ve kesintisiz uyuyor diye ona gıcık oluyorum mesela😅
smgcgr Allah kolaylık versin bende kendim bakıyorum kendi ailemle farklı sehirlerdeyiz eşimin ailesiyle de çok yakın oturmuyoruz zorlanmıyorum diyemem ama güzel tatlı yorgunluklar
uykusuzmom_ smgcgr Amin teşekkür ederim size de 💐 Normal doğum muydu gerçi sezaryen de olsa hemen isteyen var görüyorum forumda
smgcgr uykusuzmom_ bir oğlum var 13 yaşında normal doğum 4 aylık olan Sezeryan doktoruma bir tane daha istediğimi söyledim oda problem olmaz dedi biraz da yaş gidiyor 35 yaşındayım oyuzden çok ara vermek istemedim
uykusuzmom_ mnvv Herhangi bir tartışma da en büyük kozumdur hala sen KESİNTİSİZ uyuyorsun 🤣 8 ay olacak ne yapayım uykusuzluk tüm sinir sistemini bozuyor gerçekten bu kadar iyi olmamıza şükür 🥲
cilekli_soda vildndnmz valla bilmiyorum korkuyorum yapmaya ama dermanım da yok baş dönmesi bulantı var