vildndnmz Bebeği 3, 4 aylık olup tekrar hamile kalan varmı acaba ? Süreç nasıl oldu emzirme konusu, sonrası vs..
vildndnmz Test yapmadım henüz ama başlıktaki “hamileyim” kısmını ben yazmadım bir değiştirdi.. sadece 6 gün adetim gecikti korkuyorum
uykusuzmom_ vildndnmz Regl düzensizliği çok normal emin değilseniz önce bir test yapın yoksa linç tayfa gelir birazdan gereksiz yere üzülmeyin :)
cilekli_soda uykusuzmom_ reglime 8 gün var ama midem bulanıyor başım falan dönüyor değerleirme baktırmıştım iyiydi korkuyorum da
cilekli_soda vildndnmz valla bilmiyorum korkuyorum yapmaya ama dermanım da yok baş dönmesi bulantı var
hepyerdeyizz [silindi] öyle deme kız insan bir tirsiyor korkuyor 😂😂Kendimden emin olduğum halde gecikince ödüm çıkıyor
vildndnmz [silindi] ben hayatımda hiç adetimin 1 gün bile geçtiğini bilmem hep günü gününe olurum o yüzden şimdi de 6 gün geçince bi acaba mı dedim belkide kullandığım haptandır bilemiyorum ilk defa hap kullanıyorum çünkü
smgcgr Ayy 4 ay 17 günlük bebeğim var istiyoruz ama sanırım vücud toparlanamadı inş bende kalırım hemen :)
uykusuzmom_ smgcgr İşte feraset işte cesaret diyorum ben miyim tek yamulan tek bebekle uykusuz aç yorgun eşim hariç desteğim yok gebelik diyince kanım çekiliyor 🥴