😂🤣2.çocuğum 1 yaş emerek uyuyor. Genel olarak rahat olsada yer yer bırakmadığı zamanlar zorlayabiliyor. 4-5. Ay civarı pışpışa alıştırıp uyutabilirseniz iyi tabii ki. Ama olmuyorsada 2 yaş olunca konuşup aralarını açarak emzirmeyi sonlandırdığınızda bir saatte sürse uzanarak uyuyabiliyorlar,alışıyorlar ☺️