Oğlum 3.5 aylık sadece memede uyuyor emzik kabul etmiyor pışpışlamak ayakta veya kucakta sallamak fayda etmiyor yan yatıp memeyi azıcık emerek uyuyabiliyor bu nedenle babası veya bir başkası asla uyutamıyor sizin de böyle mi bu durum normal mi fikirlerinize ihtiyacım var 🙏🏻