rachelgreen_ Balin_annesi 1750 TL’ye satıyor parfümleri bu gerçek mi yani piyasa degeri 9 bin olan bi parfüm gerçekten bu fiyata satilit mi Hiç sanmıyorum. Bence güvenmeyin.
gg3848 Balin_annesi kendi sitesi uygulaması da var golden decade parfümü var ysl muadili ben de orjinali de var gerçekten birebir kokuyor çok güzel tavsiye ederim
Balin_annesi gg3848 ben libre almak istiyordum ysl dediginiz o mu farklı kokusu mu fiyatı ne peki o parfümün
surprizbebe Balin_annesi yok ya inanmayın. Ben de orijinalini artık alamadığım bi parfüm için mad parfüm tercih ediyorum. Muadil ama kaliteli bence mad
Balin_annesi surprizbebe bende bargello kullanıyordum sonra lorisi kullandım hepsi uçuyor yani en azından 3 4 saat idare etse yok yok..
Balin_annesi [silindi] mümkün olmadığı için almayıp direk buraya koştum alan var mıdır diye ?? Zaten inandırıcı değil inanan varmidir merak ettim orda çok aldım sattım diyen vardı çünkü
12betul Balin_annesi Bu konuda MAD Parfum iyi uzun süre kalıyor . Ben de çok seviyorum ama uç rakamlar veremem açıkcası o yüzden en beğendiğim MAD parfümeri Bargello loris hemen gidiyor kokusu . D&P de kendine has ayrı bi kokusu var ben sevmedim .
MamaUygarVibes Balin_annesi İndirimleri takip edip orijinal parfüm alabilirsiniz geçen ay kadınlar gününde Lancome un sitesinde parfümler indirime girmişti daha önce kullandigimda bir koku olunca hemen almistim 🌸
Marianne canmanayvesuyu orijinal mağazada fiyatlar hemen hemen aynı, tax free yaparsanız %10 geri alıyorsunuz.