sonmamut bende keske babaya duskun olsa diyorum 3 yaşına yaklasti annemde annem baska bir sey demiyor halbuki ben kuralciyim babasi daha rahat. Babasi eve gelince hep babasını istese dinlensem diyorum ama hep annemi istiyorum diyor. Esimde bu duruma cok bozuluyor. Ilerde bi kızım olursa sen görürsün anan senin olsun diyo hepimizin istegi farklı valla.