3 yaşındaki kızımla her gün oyunlar oynarız güzel havalarda dışarıya çıkarız her dediğini yapıyorum ama bunların yanında bazı kurallarım da var bunu yap bunu yapma gibi evde tek olduğumuz zaman beni çok sevdiğini söyler iyiki annemsin der öper sarılır ama babası geldiğinde bana sen korkunçsun babamı seviyorum sen git babam uyutsun diyor tek olduğumuzda en sevdiği yiyecek bile olsa böler bana veriri ama babası gelince sen yeme babam yesin gibi şeyler söylüyorçok üzülüyorum sadece benim çocuğum mu böyle