Benim sütüm hep az hala az emerdi az da olsa bir haftadır emmiypr naptıysam da artmadı hep biberon kullandım red olmamıştı ama şu bi hafta bir memeyi asla tutmuyor diğerini beş dakika olsun emiyor bazen napsak olmaz ben de danışmanlık aldım artsın diye sürekli sağ diyordu eee bebek durmuyor ki her dakika sağma yapayım edeyim sağma çok yorucu zaten bazı şeyler yapısal bence yapıda olmayınca artmıyor