1prensh kdcirem sonrası sıkıntı zaten sonrası beni direk Bakırköy’e yatırsınlar orada dinlenirm anca🤣🤣
1prensh kdcirem sonrası sıkıntı zaten sonrası beni direk Bakırköy’e yatırsınlar orada dinlenirm anca🤣🤣
1prensh kdcirem benimde hala tık yok😂😂 şaka gibi yaaa saymıyorum artık bereketi kaçmasın diye 🤣 bide söktürücü kullanıyorum düşün halimi
kdcirem 1prensh yaptın mı test. Ben bayadir yerini yapıyorum hamileysem de degilsem de şimdi bir nisan şakası yapıcam😄
1prensh kdcirem hhhahahaah çok iyi yaa bence de 1 Nisan şakası çok iyi olur 😂😂 yaptım test negatif dr gittim orada da negatif çıktı rahatım şuan😂