12betul 12betul @emelnur merhaba burada paylaşmıştım . Ama arkadaşın hatırlatması ile chia tohumu 3/1 oranında olacak yani yarım fincandan az 🌸teşekkürler
12betul Pamukhanim_ Demek ki tek değilmişim . Chia nında ekstra zararı olacağını düşünmüyorum ama tarif olarak olunca bir dahakine azaltarak giderim yesin yeter ki 😅😅
12betul Balbulutu söylerim kuzum ama muhtemelen yine ultrason diyip 1 ay sonrasına randevu verecek . Ben de o zaman ikna edip götüreceğim
beybitolat 12betul hayır denemedim ama deneyeceğim mutlaka. Onu nasıl verdin sen?aşkım ben uyumadan önce muz bisküvi ve yoğurt yediriyorum ona karıştırıyorum 1 tatlı kaşığı ama tepeleme olarak
12betul beybitolat O zaman keçiboynuzu özünü sabah aç karnına verirsen etki eder canım açar iştahını inşallah
beybitolat 12betul saol kuzu yarın hemen alacağım. Sen hangisini kullanmıştın ve ne kadar vermiştin? Bizim bebişlerin ayı yakın diye hatırlıyorumda
12betul beybitolat kaç aylık senin ki ? Ben eczaneden hünnap marka almıştım onu bitirdik ek gıda dönemi başlamasıyla Daha sonra burada iyi bir kuruyemişçiden propolisli olanı vardı onu aldım . Onun markasını hatırlayamadım ama . Sabah tatlı kaşığını tam doldurmayacak kadar alıyordum kaşığa öyle veriyordum . 1 haftadır vermiyorum bi türlü gidemedim almaya gidince alacam devam edecem ama
beybitolat 12betul 14 ay 16 günlük benimki. Bende hemen yarın alayım dediklerinden hangisini bulursam o zaman bakalım belki işe yarar. Çok teşekkür ederim 💕
oseninyengenyengen 12betul ayy guzel duruyo ama goruntusu nasil bi atarmisin 🫣 nasil vercez bunu kasiklami
12betul oseninyengenyengen Sabah atayım canım yeni uzandım ve şimdi gördüm 😅 Görüntüsü de bor al fındık fıstık ezmesi gibi Evet tatlı kaşığı ile verilecek
HELELEKADIN 12betul şu son 1 haftadır benimkinin de hiç iştahı yok çok güzel yiyordu ne oldu anlamadım bakayım bende yaparım belki işe yarar 🫣
12betul HELELEKADIN Bizimse öyleydi 10 güne yakın sürdü ilk defa bu kadar uzun ve iştahsızdı . Ön azı diş şişmişti şükür ucunu patlatınca iştahı düzeldi şimdi kendisi mama mama meme diye geziyor .
haless39 2aydır yediriyorum ikizlerime.2 ayda 4,5cm uzadılar,1,5 kiloya yakın aldılar.Ben sade vermiyorum.Araöğün meyveli muhallebilere katıp veriyorum(13aylıklar suan)prematüre doğmuşlardı.Biz faydasını gördük.
12betul haless39 ay maşallah maşallah rabbim sağlıkla büyütmek nasip etsin inşallah ❤️ Bende gece yatmadan meyveli irmikli muhallebi yediriyorum . Şimdi akşam ona da ekledim gayet de güzel yedi tadıda anlaşılmadı
haless39 12betul teşekkürler🩷meyveli muhallebiyle verince,kan şekeri hızla yükselmiyor,kana yavaş karışıyor.Uzun süre enerji ve tokluk veriyor.Yatarken yada araöğün için ideal.sindirim içinde faydalı daha ne olsun🩷hepsine şifa olsun bebiklerin