Benim üst komşum veriyor ders. Arkadaşım ondan almıştı param boşa gitti, yine benim arabayla öğretti kocam zaten öğretmişti bunları der hep. Biz kahramanmaraştayız yokuş olayı çok fazla arabamız çok ağırdı Opel astra. Bir gün siteye girerken beni görmüş yavaş kullanıyorsun ders vereyim 8 derste çözeriz saati 1000 lira dedi 3 sene önce. Tövbe vermem dedim. Eşimde insana çarpmadığın sürece sorun yok sağ şeritten git, darda kalırsan 4 lüleri yak, ışıkta kornaya basarlarsa sende bas dedi. Bir de el freni ile kalkmayı öğretti o oldu ki öncesinde almıştım yani ehliyeti benim korkum yokuştu . Ön tamponu kırdım, site girişi kapısına sürttüm filan derken otomatik aldık, 15 bin altına sattık arabayı 😀 Şimdi Arabayı asla vermiyorum eşime. Bir kadın için en büyük özgürlük araba kullanmak bence. Vitesi bir kere 4 e atın tadını alırsınız, park vs zamanla oluyor. Çocukları alıp gezme işi mükemmel, istediğiniz zaman istediğiniz saatte istediğiniz yere gitme işi şahane. Bunlar motivasyon olsun size. Ufak ufak çıkın. Geniş sokak aralarında gezin hız ayarlamayı öğrenirsiniz dönüşlerde, kaldırıma sıfır şeklinde park etmeye çalışın aynaları kullanmayı öğrenirsiniz. En kötü acemi şoförüm çıktısı alın bizim burada çok var o şekilde yapan kimse yaklaşmıyor o araca.
Direkt şehir içinde değil de geniş çevre yollarında güzel öğreniliyor vites atma, küçültme. Eşiniz sabırlıysa 4-5 günde pekiştirirsiniz. Önemli olan direksiyon hakimiyeti o da pratikle oluyor 🌸