Ders alın tabi ama tek başınıza o direksiyona oturmadan olmuyor direksiyon işi. Birde tek araba sürmek çok güzel bişey yanlışınız varsa kendiniz görüp düzeltiyorsunuz. Ben arkamda kamyon tır olunca korkuyordum sollama yapmaya korkuyordum. Aynı güzergaha işe gide gele korkularımı yendim