balborsugu en az 20 dk dedi biz 40 dk çektik. Bugün gösterdim temiz dedi eeg. Nöbet olsaydı eegde bozukluk olurdu illaki bi yerde dedi. B6 vitamini yazdı sadece 3 aylık kullanım bırak dedi. Ama hala içim tam rahat değil. Niye böyle olur ki o zaman çocuğa diyorum kendi kendime