Mir2022 balborsugu çok soru soruyorum kusura bakmayın ama baş düşmesi olunca yere düşüyor mu? Hani sizinki büyük ya yürüyor acaba düşme olayı oluyor mu diye merak ettim benimki daha yürümüyor hep korkuyorum bu durumdan
balborsugu Mir2022 yok kendi düşmüyor kafası düşüyor sadece yok sorabilirsin sorun değil ben anlıyorum seni
balborsugu Mir2022 şöyle ki bizim eeg yeni doğanken bozuktu kepra kullandık bir süre bıraktık o yüzden ben sürekli takip ediyorum her hangi sıkıntı gördüğümde götürürüm hatta 5 ay önce gözü dalıyordu yine gittik temiz çıktı B12 düşük çıktı o yüzden olmuş
bebikoluturtle balborsugu benim kızımında çok gözü dalıyo bende öyle olduğumdan genetik bşy sandım bende söyliyim doktora
Mir2022 balborsugu çok sağol. Aşırı korkuyorum. Hep hayalimdi bir kız çocuğumun olması. Kızım oldu ama 10 aylıkken böyle bişeyle karşı karşıya kaldık. İçim içimi yiyo düşünmediğim 1 saniyem yok
bebikoluturtle Mir2022 balborsugu Bebekleriniz kaç aylık benim 10 atlık kızımda aynı şeyi yapıyo ama kendi yapıyo zannediyodum şimdi tesdüfen konunuza denk geldim