Ben olsam hastaneye götürürdüm diyenlere çocuğunuzun hiçbir şeyinin olmadığını kanıtlamaya çalışmışsınız ya, e insan merak ediyor haliyle, madem hiçbir şeyi yok, bu postu açma nedeniniz nedir diye. :) gözlerinin mr veya röntgen çekme özelliği bulunmayan ve bebeğinin kafatasının o aylarda hala çok narin olduğunu bilen annelerin sizin acile gitmeye gerek görmemenize bu kadar şaşırmaları çok normal sanki. Burada bir kimsenin yorum yapma hakkının gündeme gelebilmesi için post sahibinin muayyen muhatabı olmasına ihtiyacı yok. Siz herkese hitaben post açtınız, herkes de postunuza yorum yapabilir pek tabi. Forumun var olma amacı bu. Geçmiş olsun, siz en iyisini bilirsiniz. :)