nurdagulmom Tamam herkes sizin istediğiniz gibi, istediğiniz tarzda konuşur. Burası bir forum. Başlık açtıysanız gelecek yorumları kabul etmişsinizdir, eleştiri de olsa. “Çocuğumun üstüne sofra düştü sadece ayakları görünüyor bir şey olur mu korkuyorum” yazmışsınız, sonra da “bir sıkıntı görmüyorum” demişsiniz. Korkuyorsanız bu ne rahatlık der insanlar ne desinler başka?